Історія бренду Oris
1904
СТВОРЕННЯ
Компанія Oris заснована Полем Катеном (праворуч) і Джорджем Кристіаном в швейцарському місті Хельштейн. Засновники бренду придбали нещодавно зачинену годинникову фабрику Lohner & Co й підписали установчий контракт у місцевого мера. Новій компанії було надано назву «Оріс» – таку назву мав струмок, що протікав неподалік.
1906
ПОЧАТКОВИЙ РОЗВИТОК
Компанія відкрила завод та другу фабрику в розміщеному поблизу місті Хольдербанк.
1911
ПЕРіОД ЕКСПАНСІЇ
До 1911 року компанія Oris, в якій працювало більше трьохсот робітників, стала найбільшим роботодавцем в Хельштейні. Для того аби привабити до себе як найбільше працівників, компанія будувала будівлі і апартаменти для робітників. Успішний розвиток продовжувався, таким чином до 1929 року в активі у компанії були фабрики в Хельштейні (з 1904 року), в Хольдербанку (1906), Комо (1908), Куржані (1916), Хербетсвілі (1925) та Цифені (1925).
1925
ПЕРШИЙ НАРУЧНИЙ ГОДИННИК ORIS
Процес розширення компанії Oris тривав, була відкрита фабрика в Цифені і гальванічне підприємство в Хербетсвілі. Компанія почала оснащувати кишенькові годинники ремінцями, поступово перетворюючи їх в повноцінні наручні годинники.
1928
НОВЕ ПОКОЛІННЯ
Після смерті Джорджа Кристіана новим генеральним директором був призначений Оскар Герцог, зять Кристіана. Цю позицію він займав впродовж 43 років. З 1928 по 1971 роки Оскар Герцог спрямовував Oris крізь взлети та падіння годинникової індустрії XX століття.
1934
СТАТУТ ГОДИННИКОВОЇ ІНДУСТРІЇ ШВЕЙЦАРІЇ
Велике прагнення Лекультра покращити якість виробленої компанією продукціїї зіткнулося з перешкодою в зв'язку з оголошенням 12 березня 1934 року урядом Швейцарії так званого «Статуту годинникової індустрії». Цей своєрідний закон, що захищав і регулював всю індустрію,зокрема, забороняв годинниковим компаніям без спеціального дозволу впроваджувати нові технології. До цього компанія Oris для виготовлення своєї продукції застосовувала механізми із штіфтовим ходом Роскопфа. Цей хід, вважався менш точним, ніж анкерний хід, що використовувався деякими конкурентами Oris, які встигли його впровадити до моменту прийняття закону.
1938
ПЕРШІ СПУСКОВІ ПРИСТРОЇ ORIS
Як вертикально інтегрована мануфактура компанія Oris налагодила виробництво власних спускових пристроїв годинникового механізму. В компанії було задіяно багато висококваліфікованих годинникарів, компанія стає однією з перших, що гарантувала на той час однакові можливості для жінок та чоловіків.
1938 СТВОРЕННЯ МОДЕЛІ BIG CROWN
Компанія Oris представила перші годинники, призначені для авіаторів, відмінними іх рисами були великий заводний ключ і стрілочний вказівник дати Pointer Calendar. Вся колекція була названа Big Crown саме через великий заводний ключ, який встановили на годинник для того, щоб авіатори під час польоту могли налаштувати годинники, не знімаючи рукавичок. З часом авіаційна тема перетворилась в один із світів Oris.
1940
НАСТІЛЬНІ БУДИЛЬНИКИ
Впродовж Другої світової війни мережа Oris за межами Швейцарії значно скоротилась. Для того аби утримати бізнес на плаву, компанія почала виробляти настільні будильники. Відома модель з восьмиденним заводом вироблялась з 1949 року.
1945
НАГОРОДИ ЗА ТОЧНІСТЬ
Компанія Oris отримала свою першу нагороду в Офіційному бюро з контролю точності годинників в Ле-Локлі за прецизійний механізм на штифтовому ходу. Потім слідували більше двохсот нагород, що довело, що механізм з штифтовим ходом може бути таким же точним, як і анкерний.
1946
ВПЛИВ ORIS ПОСИЛЮЄТЬСЯ
Після війни розпочався ріст виробництва. Компанія Oris організувала для робітників автобусні маршрути, що з'єднували штаб-квартиру в Хельштейні з містами, розташованими від неї на відстані до 25 км.
1949
НАСТІЛЬНІ ГОДИННИКИ З 8-ДЕННИМ ЗАВОДОМ
Протягом Другої світової війни річний об'єм виробництва Oris був обмежений до 200’000 екземплярів. Компанія Oris підтримувала бізнес, налагодивши випуск настільних будильників, що привело в кінці 1940-х до створення відомої моделі з восьмиденним запасом ходу.
1952
ПЕРШИЙ АВТОМАТИЧНИЙ МЕХАНІЗМ ORIS
Компанія Oris випустила перший годинник з автоматичним заводом і індикацією запасу ходу. В годинниках використовувався прецизійний механізм Oris Калібр 601.
1965
НАРОДЖЕННЯ ЛЕГЕНДИ
Компанія Oris створила виготовлені по останньому слову техніки дайверські годинники, оснащені обідком, що обертається в одному напрямку з хвилинною шкалою на ньому. Циферблат годинника був розмічений великими люмінісцентними цифрами, водостійкість корпусу складала 100 метрів. На основі цих годинників п'ятдесят років потому були знову випущені дайверські моделі, що стали одними з найбільш успішних.
1968
ПЕРШИЙ ХРОНОМЕТР ORIS
«Статут годинникової індустрії», прийнятий в Швейцарії в 1934 році, не давав можливості Oris запроваджувати нові технології більш ніж тридцять років, але в 1966 році дію «Статуту» було зупинено. Лише двома роками пізніше компанія Oris представила новий Калібр 652, в якому був встановлений анкерний хід найвищої якості. Цей механізм отримав сертифікат хронометра – найвищу віднаку в області прецизійних годинників, що був виданий астрономічною обсерваторією.
1969
ЗОЛОТИЙ ЧАС
До кінця 1960-х компанія Oris увійшла в десятку найбільших виробників годинників у світі. На фабриках в Хельштейні і навколишніх містах працювало 800 людей, які виробляли 1,2 мільйона наручних годинників і настільних будильників за рік. Компанія налагодила виробництво своїх власних інструментів і станків, запровадила практику учнівства, готуючи кожний рік сорок інженерів і годинникарів.
1970
CHRONORIS
Компанія Oris випустила Chronoris, перший наручний хронограф в своїй історії, тепер ці годинники вважають легендарними. Крім того, ці годинники стали першими в колекції Oris, що присвячені автоспорту. Модель Chronoris знову з'явилася в коллекції марки через 35 років, в 2005 році.
1982 НОВИЙ ПОВОРОТ ДОЛІ
Д-р Рольф Портманн і Ульріх В. Герцог, зараз займають посаду голови Ради директорів компанії, викупили акції, не дивлячись на негативні наслідки для Oris кварцової кризи в 1970-і і на початку 1980-х. Скоро знову створене підприємство Oris SA сміливо відмовилось від використання кварцових механізмів, прийнявши рішення виробляти лише механічні годинники.
1984
СТРАТЕГІЯ ВІДРОДЖЕННЯ
З середини 1980-х Ульріх В. Герцог, зараз займає пост голови Ради директорів компанії, регулярно відвідував Японію, де помітив відновлення інтересу до механічних годинників. Розуміючи, що Японія має серйозний вплив на формування глобальних тенденцій, він вирішив дотримуватись в бізнесі нової стратегії, компанія Oris повинна була стати лідером у виробництві механічних годинників з особливими механізмами, котрі пропонувались по привабливим цінам. В 1984 році він запустив у виробництво модель Pointer Calendar, взявши за відправну точку модель Big Crown, що вироблялась в кінці 1930-х. З часом функція стрілочного календаря стала фірмовою ознакою годинникової колекції Oris.
1988
ЗВУК ІЗ МАЙБУТНЬОГО
Компанія Oris схвилювала годинниковий ринок випуском своїх перших наручних годинників, оснащених механічним будильником.
1990
HIGH-MECH
В компанії Oris розробили лозунг «High-Mech» для того, щоб запустити комунікаційну кампанію, яка пояснює якість і цілісність швейцарських механічних годинників. Окрім того, в цьому році були випущені призначенні для шанувальників футболу годинники Players Watch з чотирма незалежними лічильниками.
1991 
СКЛАДНЕ РЕМЕСЛО
Прийняте в Oris рішення виробляти тільки механічні годиннки було підтверждено в 1991 році розробленням успішного Калібру 581. На той час це був найбільш складний механізм в асортименті Oris, модуль індикації фази місяця для нього розробила команда годинникарів компанії.
1997
ВПЕРШЕ В СВІТІ
Oris випускає новаторський годинник Worldtimer, в механізмі якого була реалізована запатентована конструкція, що дозволяла переключати місцевий час з кроком на одну годину як вперед, так і назад, для чого з обох сторін корпусу були встановлені кнопки. Якщо при перемиканні місцевого часу відбувався перехід через північ як вперед, так і назад, вказіник дати також зпрацьовував відповідно.
1999
СТВОРЕНІ ДЛЯ АВІАТОРІВ
В колекції авіаторських годинників Oris з'явились автоматичні моделі BC3. Ці годинники позначили прихід в колекцію нового дизайну. Чіткий циферблат був доповнений корпусом практичного дизайну, все це надавало годинникам свіжий сучасний характер, і новинка просто не могла не підкорити світ авіації. Сталевий корпус годинника з матовою обробкою швидше поглинав, ніж відображав світло. Годинники були запропоновані на браслеті або на каучуковому ремінці.
2000
ДУМАЙ ПРО ВЕЛИКІ РЕЧІ
Oris закріплює за собою позицію розвитку тенденції збільшення розміру годинників, завдяки випуску спортивної моделі Oris XXL. В цій колекції були випущені годинники в трьох розмірах, для яких призначалися три різних механізма, що дало клієнтам більшу свободу вибору без будь-якого компромісу в питаннях стилю та якості.
2002
ЧЕРВОНИЙ РОТОР
В 2002 році червоний ротор системи автоматичного заводу був зареєстрований в якості торгової марки, що належить Oris. Він був задуманий як символ стратегії Oris, направленої на виробництво високоякісних швейцарських механічних годинників з практичними функціями і доступними цінами.
2003
ВІЧНА КЛАСИКА
Компанія Oris випустила колекцию Artelier, в яку входять елегантні годинники класичного стилю, в багатьох з них використовуються новаторські високофункціональні механізми, розроблені командою годинникарів компанії.
2004
ПІДНІМАЮЧИСЬ ВГОРУ ПО СТАРТОВІЙ РЕШІТЦІ
В 2003 році компанія Oris підписала партнерську угоду з командою Williams Formula 1 і випустила перші моделі колекції Williams F1 Team. Так розпочалось плідне партнерство, завдяки якому з'явилось безліч нових годинників і пристроїв. В 2015 році була випущена нова колекція Oris Williams, присвячена легендарній команді «Формули 1».
2004
СИСТЕМА QUICK-LOCK CROWN
Компанія Oris розробила систему захисту заводного ключа Quick Lock Crown, що відрізнялась від традиційної системи фіксації на різьбі. Для того щоб зафіксувати заводний ключ, необхідно повернути її на 120 градусів за рухом годинникової стрілки.
2006
ЗАНУРЕННЯ В ГЛИБИНУ
Компанія Oris підписала угоду про партнерство із світовим рекордсменом з дайвінгу вільного стилю Карлосом Косте, який в тому ж році встановив новий світовий рекорд в категорії занурення із змінною вагою. Він занурився на 140-метровую глибину і повернувся на поверхню на одному вдиху. В 2010 році спортсмен із Венесуели побив новий рекорд, запис про це досягнення був занесений до книги рекордів Гінеса. На єдиному вдиху він проплив під водою дистанцію в 150 метрів, прокладену в підводних печерах Дос Охос, колосальній системі печер, що простирається на 64 км в мексиканському штаті Юкатан. В цьому запливі Карлос Косте скористався лише ліхтарем і моноластою. Компанія Oris на честь цього смертельно небезпечного запливу випустила спеціальну модель Carlos Coste Limited Edition Cenote Series.
2009 ROTATION SAFETY SYSTEM
Oris в співробітництві з професійним дайвером і представником марки Романом Фрішкнехтом розробили дайверський годинник ProDiver, що був оснащений системою фіксації обідка Rotation Safety System (RSS). Ця система дозволила заблокувати обідок годинника, що виключало можливість випадкової зміни встановленого часу для занурення.
2010
ЗАСТІБКА З ПРИСТРОЄМ НАЛАШТУВАННЯ ДОВЖИНИ
Компанія Oris розробила унікальну надійну застібку, що дозволяє налаштувати довжину ремінця без ризику впустити годинник з руки. Ця застібка дозволяє змінити довжину ремінця, не знімаючи годинник з руки.
2010 ORIS СТВОРЮЄ РЕАЛЬНІСТЬ
Компанія Oris оголосила про старт нової комунікаційної кампанії під лозунгом ‘real watches for real people’ – «Справжні годинники для справжніх людей», підписавши угоду з китайським художником Лю Боліном. Він знаний як «людина-невидимка». Лю вписує себе в навколишню дійсність, що він і продемонстрував в інсталяції, створеній для презентації нової кампанії по замовленню Oris. В своїх работах він розмірковує про природу часу і про те, як люди вписуються в створений ними світ. Лю створює інсталяції по всьому світу.
2012
ЖАГА ШВИДКОСТІ
В годинниках Oris Artix GT Chronograph реалізована розроблена Oris конструкція лінійної індикації секунд. Дизайн індикатора був створений під враженням від лічильна числа обертів гоночного боліда. По мірі того, як йдуть секунди, віконце індикатора наповнюється червоним кольором протягом 60 секунд.
2013
ГОДИННИК З ОТВОРОМ У КОРПУСІ
В годинниках Aquis Depth Gauge вирішена проблема оснащення механічних годинників пристроєм виміру глибини занурення. Конструкція годинника запатентована Oris. Крізь невеликий отвір в годинниковому склі біля відмітки «12 годин» всередину годинника потрапляє вода. Межа, що роз'єднує воду і стиснене повітря, показує глибину занурення.
2014 ПОВЕРНЕННЯ МАНУФАКТУРНИХ МЕХАНІЗМІВ
Компанія Oris відсвяткувала своє 110-ліття випуском Калібру 110, першого мануфактурного механізму компанії за останні 35 років. Калібр 110 з ручним заводом має унікальний набір технічних характеристик, включаючи 10-денний завод і нелінійний індикатор запаса ходу. Механізм виробляється з застосуванням високоефективних індустріальних технологій.
2014 РУХ ДО СТАТУСУ МАНУФАКТУРИ ПРОДОВЖУЄТЬСЯ
В 2015 році компанія Oris представила новий Калібр 111. На додаток до функцій, що були реалізовані в Калібрі 110, в новий механізм встановлений вказівник дати, що дало змогу створити новий унікальний набір технічних характеристик. Так як і в Калібрі 110, в остаточній обробці нового механізму використані як індустріальні методи, так і ручна робота. Фаски на мостах зняті і відполіровані вручну, а плоскі поверхні залишені в початковому вигляді, що надає механізму навмисно утилітарний вигляд. Окрім того, це дозволяє знизити витрати, отже годинники з мануфактурними механізмами також узгоджуються з наміченою Oris стратегією виробництва «справжніх годинників».
2018
Компанія Oris провела актуальний ребрендінг, який підкреслив новаторський дух компанії і її незалежний підхід до створення механічних годинників. - Весною цього року Oris з гордістю представляє свій оновлений і стильний бренд, який покликаний закріпити позицію компанії в сучасній годинниковій промисловості. Новий логотип, слоган та інші елементи фірмового стилю компанії були розроблені з метою підкреслення її новаторського духу і незалежності – якості, притаманні для всієї колекції виготовлених і зібраних вручну в Швейцарії годинників.
Впродовж багатьох десятиліть герб – тепер дещо модернізований – є «візитною карткою» компанії і символізує її впевненість і сміливість.
#GoYourOwnWay
Новий слоган .... і теперішня філософія.
Слоган компанії – Go your own way («Слідуй своїм власним шляхом») – відображення філософії свободи і незалежності Oris, а також прагнення компанії надихнути своїх клієнтів прямувати своїм власним шляхом. Разом з незалежністю, ще однією унікальною особливістю Oris є те, що абсолютно всі вироблені годинники – механічні. В поєднанні з інноваціями ця особливість дає можливість власнику годинника не бути схожим на інших. Новий бренд Oris відображення духу, впевненості і історії компанії, її годинників і, звичайно, покупців та буде сприяти розвитку марки в стрімко мінливому світі .