• +38 (073) 484 78 87
  • Безкоштовно по Україні
Navbar

Сервіс і гарантії

СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР
Україна, 61002, м. Харків, вул. Свободи, 18 тел.: +38 (057) 717 19 20, +38 (066) 213 56 94
ГРАФІК РОБОТИ
пн – пт: з 10.00 до 19.00, сб: с 10.00 до 17.00, нед: вихідний
КОНСУЛЬТАЦІЯ МАЙСТРА
Ви можете надіслати опис проблеми і фото Вашого годинника на e-mail: service@ultra-watch.com.ua
 
 

 

Мережа магазинів «Шатель» є офіційним дилером всіх представлених брендів. Гарантійне та післягарантійне обслуговування швейцарських годинників здійснюється за допомогою єдиного авторизованого сервісного центра в м. Харкові.

  1. На які товари поширюється гарантія

На всі товари, представлені в інтернет-магазині shatel.ua, надається гарантія від виробника на термін 24 або 36 місяців з дня придбання товару. Основою для вимоги гарантійних зобов"язань є правильно заповнений гарантійний талон від виробника й товарний чек.

  1. Впродовж гарантійного терміну допускається і не вважається дефектом:

  • зношення ремінця, скла, браслета, корпуса годинника, кнопок, переводних ключей, а також покриття годинника (позолота, PVD, DLC та ін.) в процесі експлуатації;

  • неузгодженість годинної і хвилинної стрілок менше половини хвилинного ділення (при суміщенні їх в положенні 12:00);

  • відхилення секундної і хвилинної стрілки від штрихів ділення шкали менше половини секундного ділення;

  • відхилення технічних характеристик виробу від зазначених в технічній документації параметрів, причини яких можуть бути усунені шляхом регулювання й налаштування в умовах сервісного центру «Шатель» без заміни деталей.

  1. Обмін чи повернення товару належної якості

Придбаний в нашому інтернет-магазині товар Ви зможете повернути чи обміняти впродовж 14 днів після купівлі ( відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»).

  1. Повернення і обмін придбаного товару належної якості здійснюється, якщо:

  • є в наявності всі документи, що супроводжують товар і підтверджують купівлю (квитанція або товарний чек, гарантійний талон, керівництво з експлуатації);

  • збережений товарний вигляд й комплектація, тобто збережений в незмінному вигліді товар, оригінальна упаковка, ярлики, наліпки та інші елементи;

  • товар не був у використанні, відсутні зовнішні ознаки використання (потертості, подряпини та ін.).

  1. Гарантія не дійсна в наступних випадках:

  • порушення правил експлуатації, використання товару не за призначенням.

  • неправильно заповнений гарантійний талон (не вказано назву товару, не вказано дату продажу, не поставлений штамп торгової організації, відсутні підписи покупця і продавця).

  • гарантійний талон відсутній.

  • гарантійний талон сумнівного походження.

  1. Негарантійні випадки:

  • Вироби мають ознаки порушення правил експлуатації:

а) сліди ударів і механічних пошкоджень (вм'ятини, щербини, стрілки, цифри та індекси відпали, незначні подряпини, відсутність чи деформація заводного ключа,

б) сліди несанкціонованого відкриття чи спроби ремонту не уповноваженими на це сервісними центрами.

  • Зовнішні чи внутрішні пошкодження, викликані будь-яким механічним впливом, ударними або вібраційними навантаженнями, застосуванням зовнішньої сили до запчастин виробу, розбите скло, що випало, тріщини, щербини, подряпини, задири поверхонь, деформація матеріалів і деталей, злом чи вигин осі переводного ключа, відірвання вушок корпусу для кріплення браслета та ін.

  • Пошкодження виробу водою внаслідок порушення правил експлуатації. Годинники з написом «Water resistance», WR30 не призначені для плавання. Заборонено здійснювати механічний вплив на ключ і кнопки годинника, під час занурення в воду (окрім спеціальних годинників призначених для занурення та тих, які мають маркування «Diver's»).

  • Пошкодження годинника водою за відсутності на ньому маркування WR50, 100, 200 або 300 м.

  • Пошкодження механізма календаря в результаті переведення стрілок споживачем в період між 23.00 і 04.00 годинами (коли задіяний механізм автоматичної зміни дати і дня тижня).

  • Пошкодження, які виникли внаслідок проникнення сторонніх предметів, речовин або комах в годинник.

  • Пошкодження, які виникли внаслідок потрапляння у виріб їдких хімічних речовин або розчинників.

  • Пошкодження ремінця або браслету виробу, покриття корпуса або браслета виробу, пошкодження застібки ремінця / браслета виробу.

  • Пошкодження виробу, що пов'язане з випадінням каменів та інших декоративних елементів.

  1. Обмін або повернення товару з виявленим дефектом

Повернення або обмін товару з дефектом (в том числі, виявленому в процесі експлуатації) здійснюється тільки за наявності висновку, виданого сервісним центром «Шатель».
Висновок сервісного центру повинен підтвердити, що дефект виник не з провини покупця.

 
 

Компанія Oris SA забезпечує гарантію протягом перших двадцяти чотирьох (24) місяців після дати продажу, що зазначена на пронумерованій «Гарантійній картці» відповідно до наступних термінів і умов.

Гарантія охоплює дефекти матеріалів і виробництва, а також недоліки, що були на момент, коли даний годинник Oris був доставлений власнику. Гарантія діє, якщо «Гарантійна картка» заповнена повністю і вірно, и на ній наявний штамп уповноваженого магазину Oris, і якщо серійний номер, відмічений в «Гарантійній картці», співпадає з серійним номером годинника, що вигравіруваний на корпусі.

Напротязі гарантійного періоду при наданні «Гарантійної картки» власник годинника має право відремонтувати його без оплати за ремонтні роботи.

MyOris

Приєднуйтесь і скористайтеся ексклюзивною пропозицією:

– Отримайте подовження гарантії на 12 місяців за умови реєстрації Вашого годинника Oris (див. всі умови і правила в розділі MyOris на сайті oris.ch).
– Обирайте неперевершені годинники Oris за допомогою послуги «Мій пошук годинника».
– Першими отримуйте свіжі новини від Oris.
– Приймайте участь в онлайн конкурсах та вигравайте ексклюзивні подарунки.

Для того аби скористатись цими пропозиціями, долучайтесь до Клубу MyOris на сайті www.oris.ch

Гарантія на годинники EDOX дійсна протягом 24 місяців з дня купівлі. Міжнародна гарантія EDOX поширюється на дефекти матеріалів і виробництва придбаних годинників EDOX, які існують на момент доставки. Гарантія має силу тільки у випадку, якщо на гарантійному сертифікаті є дата, він правильно і повністю заповнений, і на ньому проставлена печатка офіційного дилера EDOX.

В гарантійний період і при наданні дійсного гарантійного сертифікату Ви маєте право на безкоштовний ремонт будь-яких дефектів годинника. У випадку, якщо ремонт Вашого годинника EDOX неможливо виконати в звичайних умовах, Montres EDOX &Vista SA гарантує його заміну на аналогічний годинник EDOX або на годинник з подібними характеристиками. Гарантія на годинник, отриманого замість дефектного годинника, закінчується через 24 місяці після дати заміни годинника.

Марка Perrelet надає гарантію 36 місяців на дефекти матеріалів і виробництва. Для використання гарантійних послуг необхідна наявність міжнародного гарантійного сертифіката, що містить дату продажу, печатку продавця та підпис.

Випадки, що не підлягають під дію гарантійного договору:
- пошкодження, викликанні нещасними випадками,
- використання не за призначенням, недостатньо обережне використання,
- дії неавторизованої третьої сторони, а також пошкодження, викликані внаслідок всіх вище перерахованих випадків.
Також не підлягіють гарантійному обслуговуванню наслідки нормального зношення, пошкодження скла і шкіряного ремінця.

Наступні претензії до Montres Perrelet LTD, такі як розторгнення договору купівлі-продажу, зниження ціни продажу, відшкодування збитків або обмін годинника виключаються.

На годинники марки Paul Picot поширюється гарантія на будь-які дефекти виробництва і матеріалів на термін 24 місяці від дати придбання годинника. Впродовж терміну дії гарантії будь-яка деталь, належним чином визнана нашими технічними службами такою, що вийшла з ладу по причині дефекту виробництва, буде безкоштовно замінена компанією Paul Picot.

Гарантія не поширюється на пошкодження, що спричинені:
- ударами, падінням та ін. пошкодженнями;
- експлуатацією з порушенням інструкцій Paul Picot;
- відкриттям годинника неавторизованою третьою стороною, а також пошкодженням або втратою деталей внаслідок цього.

Гарантія також не поширюється на необхідність заміни деталей внаслідок природного зносу, на скло, металічний браслет або каучуковий ремінець, а також корпус у випадку пошкодження при неправильному використанні заводного ключа.

Гарантійний сертифікат є дійсний тільки за умови правильного заповнення й наявності підпису і штампу офиційного дилера Paul Picot.

Гарантія на годиннки Saint Honore дійсна впродовж 24 місяців з дня купівлі. Міжнародна гарантія Saint Honore поширюється на дефекти матеріалів і виробництва. Гарантія дійсна тільки у випадку, якщо на гарантійному сертифікаті є дата, він правильно і повністю заповнений, й на ньому просталена печатка офіційного дилера Saint Honore.

Міжнародна гарантія на Ваш годинник Vulcain складає 2 роки з дня продажу і покриває будь-який виробничий дефект, що виник при нормальному використанні, за умови, що годинник не був відкритим.

Гарантія не поширюється на годинники у випадку їх крадіжки, втрати, дії вогню чи пошкодження, що виникли внаслідок неналежного використання годинника, також гарантія не поширюється на скло, не оригинальні запчастини і аксесуари, а також на ремінець та заміну батареї живлення.

Для безвідмовної роботи годинника ми рекомендуємо регулярно проходити технічний огляд у офіційного дилера. Водонепроникність годинника необхідно перевіряти 1 раз на рік, механізм 1 раз в 2-3 роки.

Будь-який контроль або ремонт повинен бути виконаний офіційним дилером або нашим генеральным агентом. Будь-які роботи, виконані особами, неавторизованими компанією Vulcain або його ексклюзивним представником, відміняють дію даної гарантії.

На товари під торгівельною маркою Kadloo поширюється 12-місячна гарантія за наступних умов:

Якщо виріб не працює у відповідності з описом, впродовж гарантійного періоду він буде відремонтований або замінений на ідентичний або подібний виріб із модельного ряду Kadloo.

Якщо Kadloo не в змозі замінити товар з дефектом, покупцю буде повернена вартість покупки за вирахуванням амортизаційних витрат.

Гарантія покриває тільки заводські дефекти, але не покриває пошкодження, що викликані неправильним використанням. Ремонт повинен бути виконаний тільки в авторизованому сервісному центрі.

У випадку неправильного використання або ігнорування керівництва користувача, гарантія стає недійсною.

Будь ласка, зверніть увагу, що всі корпуси збираються вручну на базі сировини з натурального дерева. Таким чином, інколи можливі незначні нерівності облицювальних матеріалів (таких як дерево або карбон), що не є підставою для обміну.

Гарантія дійсна тільки при наявності правильно заповненої гарантійної картки, з зазначенням дати продажу, артикула виробу, серійного номера і печатки авторизованої точки продажу.