Сервіс і гарантії
Мережа магазинів «Шатель» є офіційним дилером всіх представлених брендів. Гарантійне та післягарантійне обслуговування швейцарських годинників здійснюється за допомогою єдиного авторизованого сервісного центра в м. Харкові.
-
На які товари поширюється гарантія
На всі товари, представлені в інтернет-магазині shatel.ua, надається гарантія від виробника на термін 24 або 36 місяців з дня придбання товару. Основою для вимоги гарантійних зобов"язань є правильно заповнений гарантійний талон від виробника й товарний чек.
-
Впродовж гарантійного терміну допускається і не вважається дефектом:
-
зношення ремінця, скла, браслета, корпуса годинника, кнопок, переводних ключей, а також покриття годинника (позолота, PVD, DLC та ін.) в процесі експлуатації;
-
неузгодженість годинної і хвилинної стрілок менше половини хвилинного ділення (при суміщенні їх в положенні 12:00);
-
відхилення секундної і хвилинної стрілки від штрихів ділення шкали менше половини секундного ділення;
-
відхилення технічних характеристик виробу від зазначених в технічній документації параметрів, причини яких можуть бути усунені шляхом регулювання й налаштування в умовах сервісного центру «Шатель» без заміни деталей.
-
Обмін чи повернення товару належної якості
Придбаний в нашому інтернет-магазині товар Ви зможете повернути чи обміняти впродовж 14 днів після купівлі ( відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»).
-
Повернення і обмін придбаного товару належної якості здійснюється, якщо:
-
є в наявності всі документи, що супроводжують товар і підтверджують купівлю (квитанція або товарний чек, гарантійний талон, керівництво з експлуатації);
-
збережений товарний вигляд й комплектація, тобто збережений в незмінному вигліді товар, оригінальна упаковка, ярлики, наліпки та інші елементи;
-
товар не був у використанні, відсутні зовнішні ознаки використання (потертості, подряпини та ін.).
-
Гарантія не дійсна в наступних випадках:
-
порушення правил експлуатації, використання товару не за призначенням.
-
неправильно заповнений гарантійний талон (не вказано назву товару, не вказано дату продажу, не поставлений штамп торгової організації, відсутні підписи покупця і продавця).
-
гарантійний талон відсутній.
-
гарантійний талон сумнівного походження.
-
Негарантійні випадки:
-
Вироби мають ознаки порушення правил експлуатації:
а) сліди ударів і механічних пошкоджень (вм'ятини, щербини, стрілки, цифри та індекси відпали, незначні подряпини, відсутність чи деформація заводного ключа,
б) сліди несанкціонованого відкриття чи спроби ремонту не уповноваженими на це сервісними центрами.
-
Зовнішні чи внутрішні пошкодження, викликані будь-яким механічним впливом, ударними або вібраційними навантаженнями, застосуванням зовнішньої сили до запчастин виробу, розбите скло, що випало, тріщини, щербини, подряпини, задири поверхонь, деформація матеріалів і деталей, злом чи вигин осі переводного ключа, відірвання вушок корпусу для кріплення браслета та ін.
-
Пошкодження виробу водою внаслідок порушення правил експлуатації. Годинники з написом «Water resistance», WR30 не призначені для плавання. Заборонено здійснювати механічний вплив на ключ і кнопки годинника, під час занурення в воду (окрім спеціальних годинників призначених для занурення та тих, які мають маркування «Diver's»).
-
Пошкодження годинника водою за відсутності на ньому маркування WR50, 100, 200 або 300 м.
-
Пошкодження механізма календаря в результаті переведення стрілок споживачем в період між 23.00 і 04.00 годинами (коли задіяний механізм автоматичної зміни дати і дня тижня).
-
Пошкодження, які виникли внаслідок проникнення сторонніх предметів, речовин або комах в годинник.
-
Пошкодження, які виникли внаслідок потрапляння у виріб їдких хімічних речовин або розчинників.
-
Пошкодження ремінця або браслету виробу, покриття корпуса або браслета виробу, пошкодження застібки ремінця / браслета виробу.
-
Пошкодження виробу, що пов'язане з випадінням каменів та інших декоративних елементів.
-
Обмін або повернення товару з виявленим дефектом
Повернення або обмін товару з дефектом (в том числі, виявленому в процесі експлуатації) здійснюється тільки за наявності висновку, виданого сервісним центром «Шатель».
Висновок сервісного центру повинен підтвердити, що дефект виник не з провини покупця.
Компанія Oris SA забезпечує гарантію протягом перших двадцяти чотирьох (24) місяців після дати продажу, що зазначена на пронумерованій «Гарантійній картці» відповідно до наступних термінів і умов.
Гарантія охоплює дефекти матеріалів і виробництва, а також недоліки, що були на момент, коли даний годинник Oris був доставлений власнику. Гарантія діє, якщо «Гарантійна картка» заповнена повністю і вірно, и на ній наявний штамп уповноваженого магазину Oris, і якщо серійний номер, відмічений в «Гарантійній картці», співпадає з серійним номером годинника, що вигравіруваний на корпусі.
Напротязі гарантійного періоду при наданні «Гарантійної картки» власник годинника має право відремонтувати його без оплати за ремонтні роботи.
MyOris
Приєднуйтесь і скористайтеся ексклюзивною пропозицією:
– Отримайте подовження гарантії на 12 місяців за умови реєстрації Вашого годинника Oris (див. всі умови і правила в розділі MyOris на сайті oris.ch).
– Обирайте неперевершені годинники Oris за допомогою послуги «Мій пошук годинника».
– Першими отримуйте свіжі новини від Oris.
– Приймайте участь в онлайн конкурсах та вигравайте ексклюзивні подарунки.
Для того аби скористатись цими пропозиціями, долучайтесь до Клубу MyOris на сайті www.oris.ch
Гарантія на годинники EDOX дійсна протягом 24 місяців з дня купівлі. Міжнародна гарантія EDOX поширюється на дефекти матеріалів і виробництва придбаних годинників EDOX, які існують на момент доставки. Гарантія має силу тільки у випадку, якщо на гарантійному сертифікаті є дата, він правильно і повністю заповнений, і на ньому проставлена печатка офіційного дилера EDOX.
В гарантійний період і при наданні дійсного гарантійного сертифікату Ви маєте право на безкоштовний ремонт будь-яких дефектів годинника. У випадку, якщо ремонт Вашого годинника EDOX неможливо виконати в звичайних умовах, Montres EDOX &Vista SA гарантує його заміну на аналогічний годинник EDOX або на годинник з подібними характеристиками. Гарантія на годинник, отриманого замість дефектного годинника, закінчується через 24 місяці після дати заміни годинника.
Марка Perrelet надає гарантію 36 місяців на дефекти матеріалів і виробництва. Для використання гарантійних послуг необхідна наявність міжнародного гарантійного сертифіката, що містить дату продажу, печатку продавця та підпис.
Випадки, що не підлягають під дію гарантійного договору:
- пошкодження, викликанні нещасними випадками,
- використання не за призначенням, недостатньо обережне використання,
- дії неавторизованої третьої сторони, а також пошкодження, викликані внаслідок всіх вище перерахованих випадків.
Також не підлягіють гарантійному обслуговуванню наслідки нормального зношення, пошкодження скла і шкіряного ремінця.
Наступні претензії до Montres Perrelet LTD, такі як розторгнення договору купівлі-продажу, зниження ціни продажу, відшкодування збитків або обмін годинника виключаються.
На годинники марки Paul Picot поширюється гарантія на будь-які дефекти виробництва і матеріалів на термін 24 місяці від дати придбання годинника. Впродовж терміну дії гарантії будь-яка деталь, належним чином визнана нашими технічними службами такою, що вийшла з ладу по причині дефекту виробництва, буде безкоштовно замінена компанією Paul Picot.
Гарантія не поширюється на пошкодження, що спричинені:
- ударами, падінням та ін. пошкодженнями;
- експлуатацією з порушенням інструкцій Paul Picot;
- відкриттям годинника неавторизованою третьою стороною, а також пошкодженням або втратою деталей внаслідок цього.
Гарантія також не поширюється на необхідність заміни деталей внаслідок природного зносу, на скло, металічний браслет або каучуковий ремінець, а також корпус у випадку пошкодження при неправильному використанні заводного ключа.
Гарантійний сертифікат є дійсний тільки за умови правильного заповнення й наявності підпису і штампу офиційного дилера Paul Picot.
Гарантія на годиннки Saint Honore дійсна впродовж 24 місяців з дня купівлі. Міжнародна гарантія Saint Honore поширюється на дефекти матеріалів і виробництва. Гарантія дійсна тільки у випадку, якщо на гарантійному сертифікаті є дата, він правильно і повністю заповнений, й на ньому просталена печатка офіційного дилера Saint Honore.
Міжнародна гарантія на Ваш годинник Vulcain складає 2 роки з дня продажу і покриває будь-який виробничий дефект, що виник при нормальному використанні, за умови, що годинник не був відкритим.
Гарантія не поширюється на годинники у випадку їх крадіжки, втрати, дії вогню чи пошкодження, що виникли внаслідок неналежного використання годинника, також гарантія не поширюється на скло, не оригинальні запчастини і аксесуари, а також на ремінець та заміну батареї живлення.
Для безвідмовної роботи годинника ми рекомендуємо регулярно проходити технічний огляд у офіційного дилера. Водонепроникність годинника необхідно перевіряти 1 раз на рік, механізм 1 раз в 2-3 роки.
Будь-який контроль або ремонт повинен бути виконаний офіційним дилером або нашим генеральным агентом. Будь-які роботи, виконані особами, неавторизованими компанією Vulcain або його ексклюзивним представником, відміняють дію даної гарантії.
На товари під торгівельною маркою Kadloo поширюється 12-місячна гарантія за наступних умов:
Якщо виріб не працює у відповідності з описом, впродовж гарантійного періоду він буде відремонтований або замінений на ідентичний або подібний виріб із модельного ряду Kadloo.
Якщо Kadloo не в змозі замінити товар з дефектом, покупцю буде повернена вартість покупки за вирахуванням амортизаційних витрат.
Гарантія покриває тільки заводські дефекти, але не покриває пошкодження, що викликані неправильним використанням. Ремонт повинен бути виконаний тільки в авторизованому сервісному центрі.
У випадку неправильного використання або ігнорування керівництва користувача, гарантія стає недійсною.
Будь ласка, зверніть увагу, що всі корпуси збираються вручну на базі сировини з натурального дерева. Таким чином, інколи можливі незначні нерівності облицювальних матеріалів (таких як дерево або карбон), що не є підставою для обміну.
Гарантія дійсна тільки при наявності правильно заповненої гарантійної картки, з зазначенням дати продажу, артикула виробу, серійного номера і печатки авторизованої точки продажу.